H Αξιολόγηση Ομοτέχνων ως διαδικασία μετασχηματιστικής μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών

Τεύχος 29

“H Αξιολόγηση Ομοτέχνων ως διαδικασία μετασχηματιστικής μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών”

Γεώργιος Πασιάς, Αντωνία Σαμαρά, Χριστίνα Στράτου, Ευμορφία Τηλιγάδα

Σελίδες 8 – 40

Περίληψη

Η «αξιολόγηση ομοτέχνων» αποτελεί μια βασική συνεργατική πρακτική των εκπαιδευτικών που ενισχύει τον μετασχηματισμό του σχολείου σε «οργανισμό και κοινότητα μάθησης». Στο κείμενο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της αξιολόγησης ομοτέχνων ως «αλλαγής παραδείγματος» και ως διαδικασίας μετασχηματιστικής μάθησης, περιγράφεται το πλαίσιο εφαρμογής στο σχολείο που συνδέεται με την αξιολόγηση των διαδικασιών της μάθησης και σημειώνονται οι επιδράσεις στην επαγγελματική μάθηση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Κατέβασε όλο το άρθρο