Preschool teachers’ perspectives and use of digital game-based learning

Τεύχος 25

“Preschool teachers’ perspectives and use of digital game-based learning”

Anthemis Raptopoulou

Σελίδες 69 – 90

Περίληψη

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης έχει οδηγήσει στην εισαγωγή νέων ψηφιακών εργαλείων στα σχολεία, ένα από τα οποία είναι τα ψηφιακά παιχνίδια. Η έρευνα για τα ψηφιακά παιχνίδια και τις εκπαιδευτικές τους δυνατότητες έχει επικεντρωθεί κυρίως στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει τη χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στα νηπιαγωγεία. Έμφαση δίνεται στους δασκάλους προσχολικής ηλικίας, τόσο όσον αφορά τις απόψεις τους και τη χρήση παιχνιδιών, αλλά και όσον αφορά το είδος του σχολείου στο οποίο εργάζονται. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν μέσω ποιοτικών ημιδομημένων συνεντεύξεων με νηπιαγωγούς που εργάζονται στη Σουηδία, πιο συγκεκριμένα στην πόλη της Στοκχόλμης. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι κρίσιμος όταν πρόκειται για τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στα νηπιαγωγεία. Η μελέτη αντανακλά περαιτέρω τη σημασία των εκπαιδευτικών στην ενίσχυση της ψηφιοποίησης των σχολείων.

Κατέβασε το άρθρο